Bieži uzdotie jautājumi par ViCare lietotni

Lejupielādējiet ViCare lietotni
© 35mmf2 / Shutterstock.com

Kā darbojas ViCare lietotne? Ko tā ļauj man darīt un kādas funkcijas tai ir? Kā pareizi instalēt lietotni? Atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī noderīgu informāciju par visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par ViCare lietotni atradīsiet zemāk.

Savietojamība

Pilns apkures sistēmu saraksts ir sadalīts divās kategorijās atkarībā no tā, vai sistēmā ir iebūvēts WiFi modulis. Jaunākās Viessmann ierīces ar iebūvētu WLAN (tā sauktās "One Base" sistēmas) var tieši pieslēgties Viessmann mākonim un tikt kontrolētas, izmantojot ViCare lietotni. Vecākām ierīcēm ir nepieciešams Viessmann Vitoconnect interneta vārteja. Ja neesat pārliecināts par pareizo risinājumu, lūdzu, sazinieties ar savu apkures tehniķi.

Turpmāk ir uzskaitītas vecākas paaudzes apkures sistēmas, kas darbojas ar ViCare ierīcēm kopā ar Viessmann Vitoconnect OPTO2:

Vitocal

  • Vitocal 200-S, tips: WO1A, WO1B, WO1C.
  • Vitocal 222, tips: WO1A, WO1B
  • Vitocal 222-G, tips: WO1C
  • Vitocal 222-S, tips: WO1C
  • Vitocal 242-G, tips: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 242-S, tips: WO1C
  • Vitocal 333, tips: WO1A, WO1B
  • Vitocal 333-G, tips: WO1C
  • Vitocal 343-G, tips: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 3xx-A, tips: WO1A, WO1B
  • Vitocal xxx-A, tips: WO1C
  • Vitocal xxx-G, tips: WO1C

Vitocrossal

  • Vitocrossal 300, tips: HO1A, KW6B
  • Vitocrossal 300, modelis: CU3A, tips: KW6B

Vitodens

  • Vitodens 200, tips: HO1B, HO2B, HO2C
  • Vitodens 200-W, tips: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitodens 222-F, tips: HO1A, HO1B
  • Vitodens 242-F, tips: HO1A, HO1B
  • Vitodens 2xx-F, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tips: HO1B
  • Vitodens 2xx-W, modelis: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tips: HO1B
  • Vitodens 300-W, tips: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 333-F, tips: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 343-F, tips: HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C

Vitola

  • Vitola 100, tips: KW1, KW2
  • Vitola 200, tips: KO1B

Vitoladens

  • Vitoladens 300-C, tips: HO1A, HO1B, KW6B
  • Vitoladens 300-T, tips: KO1B
  • Vitoladens 300-W, tips: HO1, HO1B
  • Vitoladens 333-F, tips: HO1A, HO1B

Vitoligno

  • Vitoligno 200-S Ecotronic v2.03+
  • Vitoligno 250-F Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 250-S Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 300-C Ecotronic v2.12+
  • Vitoligno 300-H Ecotronic
  • Vitoligno 300-S Ecotronic v2.04+
  • Vitoligno 300-P, tips: F01

Vitorondens

  • Vitorondens 200-T, tips: KO2B
  • Vitorondens 222-F, tips: KO2B

Citi

  • Vitocaldens 222-F, tips: WO1C
  • Vitogas 200-F, tips: KO1B, KO2B
  • Vitopend 200-W, tips: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitoplus 300, tips: HO1
  • Vitosolar 300-F, tips: HO1C
  • Vitosorp 200-F

Instalēšana un reģistrēšana

Lai pieslēgtu Viessmann apkures sistēmu lietotnei ViCare, izpildiet tālāk norādītās darbības:

  1. Lejupielādējiet lietotni ViCare (iOS vai Android).
  2. Izpildiet ViCare lietotnē sniegtos norādījumus.

Lai reģistrētos, izveidojiet lietotāja kontu lietotnē sadaļā "Izveidot jaunu kontu". Lai izveidotu kontu, jums būs jānorāda šāda informācija:

  • Vārds un uzvārds
  • Adrese
  • Tālrunis

Jānorāda arī jūsu apkures sistēmas atrašanās vieta, ja tā atšķiras no jūsu adreses. Šī informācija palīdzēs servisa uzņēmumam atrast jūsu precīzu adresi pēc pakalpojuma veikšanas. Visbeidzot, lai pabeigtu procesu, jums ir jāpieņem privātuma politika un lietošanas noteikumi. Tagad esat konfigurējis ViCare lietotni.

Varat lejupielādēt ViCare lietotni no App Store vai Google Play veikala. Ievērojiet minimālās prasības savai operētājsistēmai.

ViCare ir vietējā lietotne, t. i., izstrādāta mobilajai operētājsistēmai. Personālo datoru versija pašlaik nav pieejama.

Vitoconnect moduli var viegli reģistrēt, izmantojot plug & play. Viss, kas jums jādara, ir ar viedtālruni jānoskenē pievienotais QR kods. Kad to izdarīsiet, pārliecinieties, ka apkures sistēmas Vitoconnect un Vitotronic vadības ierīce ir pieslēgta pie strāvas un interneta, izmantojot komplektā pievienoto kabeli. Koda skenēšana savieno Vitoconnect ar jūsu kontu lietotnē ViCare. Lai to izdarītu, ir jālejupielādē lietotne un tajā jāizveido lietotāja konts.

Vienkārši lejupielādējiet ViCare lietotni savā jaunajā ierīcē. Pēc tam piesakieties, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli. Jums nav jāveido jauns konts vai jāpārkonfigurē lietotne. Kad esat pieteicies, varat turpināt izmantot ViCare lietotnes pakalpojumus.

Drošības nolūkā Vitoconnect ir pastāvīgi savienots ar attiecīgās apkures sistēmas vadības bloku. Pirms jaunas Viessmann apkures sistēmas iegādes Vitoconnect ir jānojaunina. Lai to izdarītu, nosūtiet e-pasta vēstuli uz šādu adresi: td@viessmann.com. Tas jādara no adreses, kurā reģistrējāt savu Vitoconnect. Pēc tam uzstādiet Vitoconnect un pievienojiet to jaunajai apkures sistēmai.

QR kods ir arī piestiprināts Vitoconnect korpusam tieši uz shēmas plates. Atvienojiet strāvas un USB kabeļus no Vitoconnect un noņemiet korpusa vāku. Vislabākais veids, kā to izdarīt, ir pavilkt korpusu uz sevi apakšā un pēc tam to pacelt. Sīkāku informāciju skatīt 1. posmā PDF failā "Nodošana ekspluatācijā".

Pamatā operētājsistēma, t. i., programma ViCare, ziņo, kad un kādi atjauninājumi ir pieejami. Šis paziņojums ir jāapstiprina, pēc tam lejupielādēt un instalēt atjauninājumus. Ja viedtālrunī ir iestatīts attiecīgs iestatījums, atjauninājumus var lejupielādēt automātiski.

Visi pieejamie paplašinājumi tiks instalēti kopā ar lietotnes atjauninājumiem. Tāpēc lietotne vienmēr ir jāatjaunina. Pēc katra atjauninājuma paziņojumā būs norādīts, kas ir jauns un kas ir mainīts.

No pagraba uz dzīvojamo telpu - ViCare individuāla telpas vadība

Noskatieties videoklipu, lai redzētu, kā ViCare lietotne ļauj pilnībā kontrolēt temperatūru katrā telpā, neatkarīgi no tā, vai atrodaties mājās vai esat ceļā.

Savienojamība

Viessmann apkures sistēmas pieslēgšana internetam, tās vadība ar ViCare lietotnes palīdzību un patēriņa datu pārskatīšana sniedz vairākas priekšrocības.

  • Comfort
  • Atjauninājumi
  • Drošība
  • Garantija

Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par savienojamību jūsu mājās un jūsu Viessmann sistēmu.

  1. Lejupielādējiet ViCare lietotni savai iOS vai Android ierīcei.
  2. Iestatiet savu ViCare kontu.
  3. Noskenējiet savas apkures ierīces QR kodu.

Padoms: pārliecinieties, ka esat ievadījis pareizo e-pasta adresi, lai pieteiktos ViCare lietotnē, un atjauniniet paroli vismaz reizi sešos mēnešos.

  • WiFi maršrutētāju jāaizsargā ar pietiekami drošu WPA2 paroli, kuras minimālajam lielumam jābūt 8, bet maksimālajam - 63 rakstzīmēm.
  • Pārliecinieties, ka WiFi maršrutētājā vienmēr ir jaunākais programmaparatūras atjauninājums.
  • Savienojums starp siltuma ģeneratoru un WiFi maršrutētāju nedrīkst būt nešifrēts.
  • Izmantojiet interneta pieslēgumu ar augstu pieejamību, vēlams, ar fiksētu tarifu (bez laika vai datu apjoma ierobežojumiem).
  • Lai nodrošinātu vislabāko savienojumu, WiFi signāla frekvencei jābūt 2,4 GHz.
  • Jāaktivizē DHCP (dinamiskā IP adresēšana).

IP tīklā (LAN) jāiestata maršrutēšanas un drošības parametri.

  • Tiešajiem izejošajiem savienojumiem jāaktivizē šādas pieslēgvietas:
    • 80 portu.
    • 123. ports
    • 443. ports
    • 8883 ports

Lūdzu, ņemiet vērā: ja neesat pazīstams ar šo procesu, ieteicams konsultēties ar IT speciālistu, kas var palīdzēt veikt iestatīšanu.

  • Pārliecinieties, ka jūsu interneta pakalpojumu sniedzējs nodrošina stabilu interneta savienojumu.
  • Ja nesen esat nomainījis pakalpojumu sniedzēju un/vai maršrutētāju, atjaunojiet savienojumu.
  • Pārbaudiet signāla stiprumu programmā ViCare (Iestatījumi -> Ierīces -> Sakaru modulis).
  • Ja Jums ir vecākas paaudzes Viessmann apkures ierīce ar ārējo Vitoconnect sakaru moduli, mēģiniet to novietot vietā ar spēcīgāku signālu. Ja ir nepieciešams vēlreiz savienot ierīces pāri, pārejiet uz sadaļu "Vitoconnect savienojuma savienošana pāri".
  • ViCare sadaļā "Paziņojumi" varat pārbaudīt, vai Viessmann pašlaik veic apkopes darbus vai arī sistēma tiek atjaunota pēc īslaicīga pārtraukuma.
  • Ja šie padomi nepalīdz vai signāla stiprums ir ļoti zems, restartējiet sakaru moduli. Restartēšanu var veikt, izmantojot Iestatījumi > Ierīces > Komunikācijas modulis.
  • Ja maršrutētājs atrodas lielā attālumā no apkures sistēmas, ir iespējams uzstādīt WiFi signāla pastiprinātāju jūsu mājās.
  • Ja jums ir individuāla telpu vadība, ViCare pastiprinātāja uzstādīšana var uzlabot saziņu starp ierīcēm.

Lai atkārtoti savienotu lietotni ar Vitoconnect, izpildiet šādas darbības:

  1. Vispirms uz dažām sekundēm nospiediet Vitoconnect atiestatīšanas pogu.
  2. Atjauniniet Wi-Fi iestatījumus lietotnē ViCare: Iestatījumi > Ierīces > Komunikācijas modulis > Tīkla iestatījumi.
  3. Lietotne pieprasa sērijas numuru. Visvienkāršākais veids, kā to ievadīt, ir skenēt Vitoconnect pievienoto QR kodu.
  4. Tagad lietotne ir gatava lietošanai.

Ja šīs darbības neatrisina savienojuma problēmas, izlasiet turpmākos rakstus mūsu bieži uzdotajos jautājumos vai sazinieties ar Viessmann kopienu, lai saņemtu papildu atbalstu.

Darbība un funkcijas

Visu informāciju par funkcijām un ViCare lietotnes lietošanu var atrast ViCare lietotnes lapā vai pie sava vietējā Viessmann servisa partnera.

Papildus apkures kontūra temperatūrām varat skatīt arī karstā ūdens un āra temperatūru. Visa pieejamā informācija ir attēlota pārskatāmā flīžu veidā. Ir norādīti arī apkures režīmi.

Laika programma tiek parādīta kā kalendārs ar pulksteni, un, kad esat mājās, tiek parādīts mājas simbols.

Lai uzzinātu vairāk, apmeklējiet Viessmann ViCare lietotnes lapu.

Izmantojot lietotni ViCare, varat iestatīt gan komforta, gan ballītes režīmu. Tas ļauj ērti sabalansēt pieprasījumu un veiktspēju. Šīs opcijas var iestatīt gan Android, gan iOS ierīcēs.

Ekonomisko režīmu var iestatīt tikai tad, ja jūsu apkures sistēmas vadības ierīce atbalsta šo funkciju. Pretējā gadījumā šos iestatījumus nevar veikt, izmantojot lietotni.

Kļūdu ziņojumi un defekti

Ja programma ViCare nesaslēdzas ar apkures sistēmu, pārbaudiet, vai ir pieejams interneta savienojums.

Pilnībā aizveriet lietotni. Ja jums ir Apple produkts, divreiz nospiediet sākuma pogu un pārvelciet lietotni uz augšu, lai to aizvērtu. Pēc tam no jauna palaidiet lietotni. Tagad lietotnei ViCare vajadzētu atkal darboties. Lai būtu drošībā, pārbaudiet arī App Store vai Play Store, vai nav pieejami ViCare atjauninājumi. Pārliecinieties arī, vai jūsu operētājsistēma atbilst minimālajām prasībām. Konkrēti tas nozīmē iOS 10.3 vai Android 4.4 un jaunāku versiju.

Ja kļūdas atkārtojas pašā lietotnē, sazinieties ar  vicare-service@viessmann.com.  Ja apkures sistēmā rodas kļūmes, sazinieties ar Viessmann servisa partneriem.

ViCare lietotnē ārējā temperatūra tiek rādīta tikai tad, ja apkures regulatoram ir šī funkcija. Tas nozīmē, ka āra temperatūra ir pieejama tikai tad, ja apkures sistēmai ir laika apstākļu kompensācija un tā ir aprīkota ar āra temperatūras sensoru.

Pašlaik ViCare lietotne neatbalsta plūsmas temperatūras indikāciju.

Lai atrastu boilera ūdens temperatūru, dodieties uz izvēlnes punktu "Iestatījumi", ritiniet uz leju līdz "Ierīces" un piesitiet "Boiler". Karstā ūdens temperatūra ir norādīta visiām dīzeļdegvielas un gāzes apkures sistēmām.

ViCare lietotnes sākuma ekrānā ir funkcija "Aizmirsu paroli". Ievadiet e-pasta adresi, ar kuru esat reģistrējies. Pēc tam saņemsiet e-pasta vēstuli, ar kuru varēsiet piešķirt jaunu paroli.

Pārbaudiet maršrutētāja novietojumu un visus savienojuma kabeļus.

Ja abas šīs lietas ir kārtībā, uzstādiet WiFi pastiprinātāju, lai pastiprinātu WiFi signālu. Tam vajadzētu nodrošināt stabilu savienojumu starp viedtālruni un apkures sistēmu.

Faktiskā temperatūra tiek parādīta tikai tad, ja lietotne saņem šos datus no apkures sistēmas. Šim nolūkam apkures vadības ierīcei jābūt aprīkotai ar nepieciešamo funkciju. Ja nav uzstādīts telpas termometrs, piemēram, tālvadības pults, dati par to netiek saņemti un lietotnē tiek parādīts "--".

Konfidencialitāte

Mēs esam ģimenes uzņēmums ar vairāk nekā 100 gadu ilgu vēsturi un visaugstākajiem kvalitātes standartiem. Mēs uzskatām sevi par uzticamu partneri mūsu klientu dzīvē. Jūsu datu pārredzama apstrāde ir šīs uzticamības galvenā sastāvdaļa.

  • Drošība: Mēs pastāvīgi pārskatām savas sistēmas, lai nodrošinātu visaugstāko datu drošību mūsu lietotājiem. Mēs strādājam saskaņā ar GDPR, un mūsu datu saziņas sistēmām ir VDE sertifikāts.

  • Serveri: Mūsu serveri atrodas ES. Jūsu dati tiks apstrādāti konfidenciāli, un tie būs pieejami tikai jums un, attiecīgā gadījumā, jūsu servisa partnerim, ja esat veicis tiešsaistes pakalpojumu pasūtījumu.

  • Kvalitāte: Mūsu augstie Viessmann standarti attiecas arī uz mūsu digitālajiem produktiem. Turklāt mēs nemainīgi ievērojam nozares labāko praksi.

Kur es varu atrast Viessmann juridisko paziņojumu?

Mūsu juridisko paziņojumu jebkurā laikā varat apskatīt šeit:

Vai neesat atradis atbildi uz savu jautājumu?

Kā mēs varam jums palīdzēt?

Mūsu eksperti jums palīdzēs izvēlēties piemērotu apkures sistēmu jums.

Atrast ekspertu padomi