ViGuide lietotne

Pakalpojumu lietotne servisa partneriem

Attālināti uzraugiet visas savu klientu sistēmas no jebkuras vietas. ViGuide kā centrālais vadības rīks ir svarīgs jūsu instrumentu komplekta elements.

Attālā uzraudzība
Tūlītēja rīcība
Tīmekļa lietojumprogramma vai lietotne
Kartes skats, kas palīdz plānot maršrutu


ViGuide ērti un ātri savieno jūs ar jūsu klientiem.

Uzraugiet savas tiešsaistes instalācijas attālināti un risiniet problēmas tiklīdz tās rodas. ViGuide kā tīmekļa lietojumprogramma un mobilā lietotne ir pieejama jebkurā vietā, jebkurā laikā un lielākajā daļā ierīču bez nepieciešamības pēc atjauninājumiem.

Tā ļauj efektīvāk veikt virkni svarīgu uzdevumu, paplašināt klientu pakalpojumu klāstu un palielināt klientu apmierinātību. Jums ir nepieciešama tikai apkures sistēma ar pieslēgtu vārteju (Vitoconnect vai jaunā elektroniskā platforma) un klients kurš izmanto ViCare viedtālruņa lietotni.

Jūsu klienti var būt droši, ka nolīgtais servisa uzņemums vienmēr attālināti uzraugāt viņu iekārtu, nodrošina tās nevainojamu darbību un var ātri novērst jebkādas problēmas, dažos gadījumos pat pirms tās rodas.

Darbojas attālināti un uz vietas. Darbojas daudzās mobilajās ierīcēs. Darbojas visos lietošanas gadījumos. Programmatūra, kas aug līdz ar jūsu uzņēmumu.

Tas viss padara ViGuide par jūsu tiešsaistes pakalpojumu rīku numur viens!

Video: Viessmann digitālā ekosistēma partneriem

ViGuide - Viessmann digitālā ekosistēma

Iepakojumi

ViGuide nodod datu jaudu jūsu rokās, lai jūs varētu paveikt vairāk ar mazāk. Jaunās Plus un Pro pakotnes paplašina jūsu iespēju klāstu ārpus pamata monitoringa, kontroles un kļūdu diagnostikas.

Apmeklējiet viguide.viessmann.com, lai iepazītos ar pilnu pieejamo funkciju sarakstu.

Bezmaksas nodošana ekspluatācijā, detaļu nomaiņa, attālināta uzraudzība un pamata kontrole visām jūsu pieslēgtajām apkures sistēmām.

Vienreizējās lietošanas pakete nodrošina uz datiem balstītu ieskatu, kas palīdz ātri diagnosticēt un novērst radušās problēmas gan attālināti, gan uz vietas.

Ikgadēja visaptveroša servisa un tehniskās apkopes pakete, kas palīdz identificēt problēmas, pirms tās rodas, un sniedz padomus, kā optimizēt sistēmas darbību.

Kontrolpanelis un attālinātā uzraudzība

  • Tagad jums vienmēr būs pārskats par klientu instalēšanas gaitu. Vitoguide jums norāda, kas darbojas pareizi un kurās sistēmās ir trūkumi, kas jānovērš. Noklikšķiniet uz apkures sistēmas, lai to atlasītu un redzētu visu attiecīgo informāciju par klientu un sistēmu.
  • Administrēšanas zonā varat pievienot un noņemt uzstādītājus un pārvaldīt sava konta iestatījumus.
  • Ar lietotņu pārslēdzēju varat ātri pāriet uz visbiežāk izmantotajām Viessmann lietotnēm, piemēram, PartnerShop tiešsaistes pasūtījumu sistēmu, rezerves daļu lietotni vai ViBooks instalācijas rokasgrāmatām un citu produktu dokumentāciju.
  • Vitoguide ļauj jums un jūsu darbiniekiem piekļūt visam Viessmann mācību saturam un tiešsaistes mācību telpas platformas kursiem.
  • Visa svarīgākā sistēmas informācija ir viegli atrodama. Tas ietver: Klienta vārdu un kontaktinformāciju, apkures sistēmas tipu un modeli, darbības statusu, sērijas numuru un vārtejas numuru. Visa šī informācija ir jums pa rokai.
  • Vitoguide ziņo arī citu informāciju, piemēram, degļa stāvokli, darbības laiku, palaišanas reižu skaitu, āra temperatūru, katla ūdens temperatūru un WiFi signāla stiprumu.
  • Ciktāl tas ir pieejams sistēmai, Vitoguide parāda arī Jūsu Viessmann iekārtu gāzes un elektroenerģijas patēriņu, kā arī saules siltuma datus.
  • Izmantojot Vitoguide, varat attālināti mainīt vairākus klienta apkures sistēmas iestatījumus:
  • Varat mainīt: atsevišķus apkures kontūrus (piemēram, apkures līknes parametrus), iestatītās karstā ūdens temperatūras un apkures grafikus pa dienām un laikiem.
  • Lai atrisinātu savienojuma problēmas ar jebkura tipa vārteju (piemēram, Opto, OpenTherm vai Viessmann apkures sistēmām ar jauno elektronisko platformu), restartējiet vārteju.
  • Ja klients ilgāku laiku neatrodas mājās, varat pārslēgt sistēmu uz brīvdienu programmu, lai tā darbotos saīsināti.
  • Skatiet sīkāku informāciju par katru kļūdu un izsauciet tās cēloņa aprakstu un Viessmann ieteiktos pasākumus.
  • Skatiet sistēmas notikumu vēsturi ar detalizētu informāciju par to, kas un kad veica izmaiņas.
  • Tieša saite uz rezerves daļu (ET) lietotni ļauj pasūtīt tieši tās daļas, kas nepieciešamas darba veikšanai.
  • Viessmann arī atvieglo jūsu klientiem apkopes darbu veikšanu un ļauj izvairīties no problēmām, pirms tās radušās. Ar vienu klikšķi pasūtiet tehniskās apkopes veikšanai nepieciešamās detaļas. Jūsu pasūtījumā ir iekļautas visas detaļas, kas nepieciešamas attiecīgajai apkures sistēmai - nav nepieciešams laikietilpīgi meklēt detaļas, riskējot aizmirst kādu svarīgu detaļu.

Vai jūs aprūpējat vairākus klientus, kas ir izkaisīti plašākā teritorijā? Vai vēlaties ģeogrāfisku pārskatu par visām sistēmām savā teritorijā? Kartes skats palīdz plānot efektīvākos maršrutus starp klientiem. Lai iegūtu sīkāku informāciju par sistēmu un apskatītu tās statusu, vienkārši noklikšķiniet uz tās kartē.

Tagad varat vēl ātrāk un vienkāršāk sazināties ar Viessmann tehnisko dienestu (TD) un saņemt atbalstu. Vienkārši atveriet biļeti un iestatiet laiku, kad tehniskais darbinieks jums piezvanīs vai gaidīs klientu apkalpošanas dienestā. Jūs vienmēr saņemsiet paziņojumu par pašreizējo gaidīšanas laiku. Jūs ātrāk saņemsiet atbildes, kas jums nepieciešamas, lai atrisinātu jūsu klientu apkures problēmas.

Mobilā lietotne

ViGuide mobilā lietotne ir pieejama gan iOS, gan Android ierīcēm. Tā arī turpmāk ļaus jums kā partneriem nodot ekspluatācijā Viessmann apkures sistēmu ar jauno elektronisko platformu. Tas ietver Vitocal siltumsūkņus, Vitocharge akumulatoru krātuves, ventilācijas sistēmas un šo ierīču kombinācijas. Tā ļaus jums veikt arī citus svarīgus uzdevumus:

  • apkures sistēmas palaišana tiešsaistē
  • ViCare komponentu nodošana ekspluatācijā
  • Veikt vadāmu detaļu nomaiņu
  • visu tiešsaistes sistēmu uzraudzība

Video: ViGuide mobile izmantošana

ViGuide - vissvarīgākais rīks jūsu aprīkojumā

Smart Home komponenti

Jūs esat pārcēlis sava klienta apkures sistēmu tiešsaistē vai nu ar Vitoconnect Gateway, vai ar jauno Viessmann apkures iekārtu, kas aprīkota ar Viessmann One Base elektronisko platformu. Jūsu klients izmanto ViCare, lai kontrolētu savu centrālapkures un karstā ūdens apkures sistēmu, un vēlas, lai jūs kā līgumslēdzējs to uzraudzītu attālināti, izmantojot ViGuide. Kas notiks tālāk? Izmantojot Viessmann viedo klimata sistēmu, kas sastāv no klimata sensora un eTRV, māju īpašnieki var kontrolēt temperatūru atsevišķās telpās, kurās ir uzstādīti komponenti. Izmantojot ViGuide, jūs varat palīdzēt viņiem veikt telpas iestatījumus un ievadīt ierīces ekspluatācijā.

Video: Digitālie pakalpojumi

Viessmann Digital Services viceprezidents Manuels Volfārts (Manuel Wohlfarth) iepazīstina ar izmantošanas gadījumiem, uz datiem balstītām servisa funkcijām un attālinātās tehniskās apkopes iespējām.

Sistēmas prasības

Tīmekļa vietne

  • Interneta pieslēgums
  • Tīmekļa pārlūkprogramma (iesakām Chrome, Safari vai Firefox)
  • Nav IE atbalsta

Mobilais

  • Viedtālrunis vai planšetdators ar iOS v14.0 un jaunāku versiju
  • Viedtālrunis vai planšetdators ar Android v5.0 un jaunāku versiju (rezerves daļas nomaiņai 7.0 un jaunāka versija).
Kā mēs varam jums palīdzēt?

Mūsu eksperti jums palīdzēs izvēlēties piemērotu apkures sistēmu jums.

Atrast ekspertu padomi