Zīmola vērtības

Jau 1966. gadā tika formulēti uzņēmuma vertību pamatprincipi, kuri pēc rūpīgas pielāgošanas ir kritēriji uzņēmuma pašapziņai arī vēl šodien. To summa attēlo mūsu zīmola personībai raksturīgo profilu. Savukārt detalizēti tie apraksta uzņēmuma garu, atmosfēru un veidu, kas veido tā kultūru.

Gemeinsam

Kopīgi

Attiecības ar mūsu klientiem ir balstītas uz partnerību un godīgumu ar mērķi sasniegt panākumus. Uzņēmuma darbiniekiem tiek piedāvātas labas attīstības iespējas.

Verantwortlich

Atbildīgi

Mēs esam apņēmušies ievērot mūsu saimniecisko, vides un sociālo atbildību. Uzņēmuma mērķis ir aizsargāt klimatu un saglabāt dabiskās dzīves pamatus.

Innovativ

Inovatīvi

Mēs esam nozares tehnoloģiskie inovatori un arī nākotnē atbalstīsim tehnoloģiju attīstību.