Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Zīmola vērtības

Jau 1966. gadā tika formulēti uzņēmuma vertību pamatprincipi, kuri pēc rūpīgas pielāgošanas ir kritēriji uzņēmuma pašapziņai arī vēl šodien. To summa attēlo mūsu zīmola personībai raksturīgo profilu. Savukārt detalizēti tie apraksta uzņēmuma garu, atmosfēru un veidu, kas veido tā kultūru.

Gemeinsam

Kopīgi

Attiecības ar mūsu klientiem ir balstītas uz partnerību un godīgumu ar mērķi sasniegt panākumus. Uzņēmuma darbiniekiem tiek piedāvātas labas attīstības iespējas.

Verantwortlich

Atbildīgi

Mēs esam apņēmušies ievērot mūsu saimniecisko, vides un sociālo atbildību. Uzņēmuma mērķis ir aizsargāt klimatu un saglabāt dabiskās dzīves pamatus.

Innovativ

Inovatīvi

Mēs esam nozares tehnoloģiskie inovatori un arī nākotnē atbalstīsim tehnoloģiju attīstību.